zaterdag 15 september 2018

Tango variaties in de Wals

Tango Variaties in de Wals

Hierboven mijn iphone opname van de tangoworkshop.

Gisteren 14 September een intensieve tangoworkshop gedaan: Variaties in de wals. De workshop werd gegeven door Fausto Carpino en Stephanie Fesneau. Niet bepaald gemakkelijk. Je wordt ook weer eens op je houding gecorrigeerd. Het plan was eigenlijk vanavond de workshop dubbele draaien in de wals te doen maar we krijgen straks de Amerikaanse stepherd van mijn dochter te logeren omdat ze naar het festival "Into the woods" gaat.


















(foto gemaakt door Karin Venverlo)
Oefenen oefenen oefenen. En nog eens. Oef!Op deze foto ben ik te zien.

Zo voelden gisteravond mijn tangobenen na de workshop 😂
















Max en ik.

Max en Wieko hebben pret met takken smijten 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten